2019-12-11 12:40:40 Natječaj za davanje u zakup restorana Na temelju Odluke Školskog odbora Srednje škole „Ivan Seljanec“ Križevci od 11.10.2019. (KLASA:003-05/19-01/8, URBROJ: 2137-55-19-05), a sukladno Odluci o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora u vlasništvu Koprivničko-križevačke županije (KLASA: 372-01/19-01/1, URBROJ: 2137/1-02/05-19-2 od 25.2.2019.) Srednja škola „Ivan Seljanec“ Križevci objavljuje JAVNI NATJEČAJ ZA PRIKUPLJANJE PONUDA ZA DAVANJE U ZAKUP POTPUNO I SUVREMENO OPREMLJENOG ŠKOLSKOG RESTORANA NA ATRAKTIVNOJ LOKACIJI U SREDIŠTU KRIŽEVACA Predmet natječajaPredmet natječaja je davanje u zakup potpuno opremljenog poslovnog prostora školskog restorana ukupne površine 920,00 m2 na adresi Trg sv. Florijana 17. u Križevcima za obavljanje djelatnosti pružanja ugostiteljskih usluga. Poslovni prostor se nalazi u prizemnoj zgradi na kč. br. 1554/10 KO Križevci, a sastoji se od: kuhinje opremljene i uređene po HACCAP-u, sale za posluživanje, prostora za caffe bar i toaletnih prostora. Restoran je smješten u objektu u centru Križevaca, u mirnom dijelu u blizini srednje škole, dječjeg vrtića, doma zdravlja, zubne poliklinike, hotela i gradske knjižnice te staračkog doma. Ispred restorana je parking te lijep park s dječjim igralištem. Pokraj samog restorana nalazi se novi razvojni centar i tehnološki park. U predmetu natječaja moguće je obavljati isključivo ugostiteljsku djelatnost. Početna cijenaMjesečna zakupnina iznosi 10,00 kuna po m2. Utrošak električne energije, plina i vode te sve ostale tekuće troškove (komunalna naknada, vodne naknade i slično) plaća zakupnik. Učenička praksaPonuditelji su spremni primiti učenike ugostiteljske struke (kuhar, konobar, hotelijersko-turistički tehničar) na praktičnu nastavu. Opći uvjetiUgovor o zakupu poslovnog prostora sklapa se na razdoblje od 10 (deset) godina s ponuditeljem koji ponudi najviši iznos mjesečne zakupnine uz uvjet da ispunjava i sve druge uvjete iz natječaja. Škola može, sukladno Odluci o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora u vlasništvu Koprivničko-križevačke županije (KLASA: 372-01/19-01/1, URBROJ: 2137/1-02/05-19-2 od 25.2.2019.) dati pisanu ponudu za sklapanje novog ugovora o zakupu na određeno vrijeme na rok od pet godina pod istim uvjetima kao u postojećem ugovoru o zakupu, kada je to ekonomski opravdano, odnosno kada je mjesečni iznos zakupnine veći od cijene zakupnine po odluci jedinice lokalne samouprave za djelatnost koju zakupnik obavlja isključivo zakupniku koji s školom ima sklopljen ugovor o zakupu na temelju javnog natječaja i koji u potpunosti ispunjava obveze iz ugovora o zakupu, kada mu istječe takav ugovor o zakupu sklopljen na temelju javnog natječaja, a na njegov pisani zahtjev. Pisani zahtjev zakupnik mora podnijeti najkasnije 120 dana prije isteka ugovor o zakupu, a škola je dužna najkasnije 90 dana prije isteka ugovor o zakupu zakupniku dati pisanu ponudu za sklapanje novog ugovora ili ga pisanim putem obavijestiti da mu neće ponuditi sklapanje novog ugovora o zakupu, a zakupnik treba prihvatiti ponudu u roku 30 dana prije isteka roka na koji je ugovor sklopljen. Škola ne može sklopiti s fizičkom ili pravnom osobom koja ima dospjelu nepodmirenu obvezu prema državnom proračunu, proračunu Koprivničko-križevačke županije i Školi, osim ako je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza, pod uvjetom da se fizička ili pravna osoba pridržava rokova plaćanja Prijava za sudjelovanje na natječaju za fizičke i pravne osobe mora sadržavati: - pisanu ponudu - ime i prezime ponuditelja i njegovo prebivalište, naziv i sjedište obrta, odnosno naziv tvrtke s adresom sjedišta, podaci za kontakt: telefon i e-mail; -izvornik ili ovjerenu presliku izvatka iz sudskog registra ne starijeg od 15 dana od dana prijave na natječaj odnosno izvornik ili ovjerenu presliku obrtnice, ako je ponuditelj fizička osoba, iz kojih je vidljivo da je ponuditelj registriran za obavljanje djelatnosti, ime i prezime osnivača i osobe ovlaštene za zastupanje, presliku važeće osobne iskaznice; -izvornik ili ovjerenu presliku potvrde porezne uprave da nema duga temeljem javnih davanja, ne stariju od 30 dana; -dokaz o solventnosti, odnosno dokaz da račun nije blokiran više od sedam dana neprekidno u posljednjih šest mjeseci, a ukupno više od 15 dana, te da nema evidentiranih obaveza za čije podmirenje nema sredstava na računu; -izjavu o nekažnjavanju u svezi s nesudjelovanjem u kriminalnoj organizaciji, korupciji ili pranju novca ovjerenu od strane javnog bilježnika koju odgovorna osoba daje za sebe i za pravnu osobu ukoliko je ponuditelj pravna osoba; Škola može, u slučaju odustajanja ponuditelja čija je ponuda najpovoljnija, na prijedlog Povjerenstva, predmet natječaja dati u zakup drugom po redu najpovoljnijem ponuditelju za najviši iznos zakupnine postignute na natječaju ili raspisati novi natječaj. Ponuda visine mjesečne zakupnine po m2 mora biti umetnuta u posebnu zatvorenu omotnicu, a ta omotnica priložena uz gore navedenu dokumentaciju. Cijena ponude izražava se brojkama i slovima. U slučaju razilaženja iznosa, mjerodavan je iznos izražen u slovima. Ostali uvjetiPoslovni prostor i oprema daju se u zakup u viđenom stanju. Zainteresirani ponuditelji mogu razgledati prostor i opremu te dobiti sve dodatne obavijesti radnim danima za vrijeme trajanja natječaja, u vremenu od 9:00 do 15:00 sati u tajništvu Škole. Pravo prednosti na sklapanju ugovora o zakupu imaju osobe određene Zakonom o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji, ukoliko ispunjavaju uvjete iz natječaja, uvjete iz važećeg zakona koji uređuje zakup i kupoprodaju poslovnog prostora i prihvate najviši ponuđeni iznos zakupnine, s time da se ponuditelj koji raspolaže takvim pravom mora pozvati na to pravo i o istom mora priložiti dokaz prilikom prijave na natječaj. Kriterij za izbor ponudeNajviši iznos ponuđene zakupnine uz ispunjavanje svih uvjeta natječaja. Nepotpune i nepravodobne ponude neće se uzeti u razmatranje.8. Rok za dostavu ponuda, javno otvaranje ponuda i rok obavijesti o ishodu natječaja Rok za dostavu ponuda je 15 dana od dana objave natječaja u na web stranici škole http://ss-iseljanec-kc.skole.hr. Javno otvaranje ponuda će se održati u tajništvu Škole 5 radnih dana nakon isteka roka za dostavu ponuda, u 10:00 sati. Na javnom otvaranju ponuda mogu sudjelovati ponuditelji ili osobe opunomoćene od strane ponuditelja, a što se dokazuje neposredno prije početka javnog otvaranja ponuda. Ponuditelji će biti obaviješteni o ishodu natječaja u roku od 15 dana od dana javnog otvaranja ponuda. 9. Način dostave ponuda Ponude se dostavljaju u dvostrukim omotnicama na adresu: Srednja škola „Ivan Seljanec“ Križevci, Trg sv. Florijana 14 b, 48260 Križevci, s naznakom „NE OTVARAJ-PONUDA ZA ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA“ uz obavezno navođenje punog naziva i adrese ponuditelja na unutarnjoj omotnici, a smatraju se pravodobnim ako su predane osobno u tajništvu Škole ili su stigle poštanskom pošiljkom zaključno do predviđenog roka za dostavu ponuda. 10. Pridržaj prava poništenja Srednja škola „Ivan Seljanec“ Križevci zadržava pravo poništenja javnog natječaja bez obveze prema ponuditeljima. 11. Potpisivanje ugovora, sredstvo osiguranja plaćanja i predaja prostora S odabranim ponuditeljem će se u roku od 15 dana od dostavljanja obavijesti o ishodu natječaja sklopit ugovor o zakupu kao ovršna isprava a na trošak ponuditelja. Izabrani ponuditelj dužan je prije zaključenja ugovora o zakupu na ime jamstva za uredno plaćanje zakupnine dostaviti bjanko-zadužnicu na četverostruki iznos mjesečne zakupnine. Ugovor o zakupu s odabranim ponuditeljem sklopiti će se sukladno odredbama Odluke o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora u vlasništvu Koprivničko-križevačke županije (KLASA: 372-01/19-01/1, URBROJ: 2137/1-02/05-19-2 od 25.2.2019.) i ovog natječaja. Zakupljeni prostor biti će predan zakupniku najkasnije u roku 15 dana od dana potpisa ugovora. v.d. Ravnatelja Gordana Juran-Ratković, prof. Natječaj je objavljen na web stranici škole dana 11.12.2019. |
Srednja škola "Ivan Seljanec" Križevci |